متن آهنگ شبا کجایی از آرمین 2afm
Black & White Text
درباره وبلاگ


سلام بچه ها دیگه چ خبر؟من قبلا ی وب دیگم داشتم ولی بستنش حدودا 1 سالو خورده ای داشتمش ولی دیگه چی کار کنیم دیگه........اسمش flyrockangelsبود.........اگه شناختی برای حمایت ازم تبادل لینک کن نظر بده و ثبت نام کنید راسی دیگم به جز متن چیزی نمیزارم که ببندنش.....قربون همتون با معرفتا

پيوندها
فروش تکست رپ
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

اگه دوست داری آمارت بره بالا و از آهنگایه جدید که تکستشون میاد خبر دار باشی تبادل کن..........راسی خواسی بم بگو با چه اسمی لینکت کنم









نويسندگان
Helia

آخرین مطالب


 
سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, :: 14:7 :: نويسنده : Helia

 ورس 1:
سر صبحه هو تازه از خواب پا میشی // ولی من هنوز بیدارمو تو باعث بانیشی 
که بیست و چهار ساعت به تو فکر بکنم // فکرِ اینکه نباشی بکی تکیه کنم
ولی تو چی؟! مو هات خیسه زیر دوشی // فکرِ اینی شب دورِ همی چی بپوشی 
یا که چک میکنی زنگ زده کی به گوشیت // با کدوم تیک بزنی با یکی دیگه جور شی 

تو چشام زل بزن بیا ببین بغضُ // تا حالا اینطوری دیده بودی منه تغصُ
تا حالا دیده بودی که اینقدر داغون بشم // با صدتا قرصُ دری وری آروم بشم 
ولی تو چی پای الکلی با نور شمع // آخرشب رو تخت وِلویی با اون امشب 

و همین چیزاس که یهو باعث میشه که من ، به ده نوع خلاف دیگه آلوده شم 


کروس:
دیگه برو واسه همیشه که قیدتُ زدم ، خب منم دیگه عینِ تو بدم 
دروغ میگفتی دوسم داشتی ، منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم 



ورس 2:
بگو بینم تو هم میکنی گاهی یادم // یا که الان اینقدر دور و ورت داری آدم 
که فازِ فابریکی نه ، اضافه کارنُ // پایه یه عشق و حال و مهمونی شادیاتن 
بگو بینم باهاشون هستی خودی // اسمی از من میاری وقتی مست میکنی 
یا وقتی که بحث پیش میاد که با کی دوس بودی // میگی هیچکیُ بحثُ عوض میکنی 
بذار حالا که دارم از تو جدا میشم // بگم فراموشیت اسون نیـ خدایی شم 
با اینکه هنوزم همون عاشق دو اتیشم و // صبحا به عشق تلفن تو پا میشم 
دیگه نمیخوام یک لحظه هم باتو قاطی شم // چیه؟! فکر میکنی که تو خماری شم 
مگه یادت رفته اون روزایی رو ، که چه جوری با کارات میزدی تو آتیشم 



کروس:
دیگه برو واسه همیشه که قیدتُ زدم ، خب منم دیگه عینِ تو بدم 
دروغ میگفتی دوسم داشتی ، منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم 



ورس 3:
شاید حالا همش پشت سرم فحش بدی هیچ // حق انتخاب داری این مشکلی نیس 
ولی خدا میدونه که اگه دوستت داشتم // واسه خودت بوده واسه خوشگلیت نیست 
اصن هر جایی میری برو اجازه داری // میدونی تو رو ساختن واسه اضافه کاری 
آخه دستِ خودت که نیس یکم عقده ای شدی // خدایی من نمیخواستم اینقدر گنده میشدی 
ازت رکب خورده بودم نه این مدلی // چرا دست دست میکنی بری نکنه دو دلی 
چرا واسه رفتن میکنی استخاره // مگه کم کردی ازم سوء استفاده 
حالا برو به یادِ من بکن هی مست // دیگه آرمینتم به خاطرات پیوست 
برو بدون بد بودی اما خدایی // روزات خیلی هم پر رنگ "شبا کجایی؟!" 


نظرات شما عزیزان:

پرنیا
ساعت21:13---25 تير 1392
من خیلی از اهنگ های 2afmخوشم میاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: